NOTIS TENDER TENDER NOTICE
Jabatan Pengairan dan Saliran Malaysia (JPS)

1. Negeri (States): WP Kuala Lumpur
2. No Tender (Tender No): JPS(SH)/IP/H/18/2014
3. Tajuk Projek (Project Title): PENYELENGGARAAN SERVER UTAMA DAN SERVER KEDUA BAGI SISTEM INFO BANJIR SERTA SISTEM PUBLICINFOBANJIR BAGI TAHUN 2015
4. Jenis Tender (Type Of Tender): Terbuka
5. Kaedah Perolehan (Procurement Method): Sebutharga
6. Kelas/Kod (Class/Code) 210102,210103,210104,210105 - PEMBEKAL TEMPATAN SAHAJA   Sila bawa bersama Sijil Pendaftaran ASAL dan 1 SALINAN
(Please bring along the ORIGINAL and a PHOTOCOPY of Certificate)
a. Kepala (Head):
b. Sub Kepala (Sub Head):
7. Maklumat Dokumen Tender (Tender Document Details):
a. Tarikh Pamir Dokumen (Exhibit Date):
b. Tarikh Mulai Jual (Sales Date From): 15 Dec 2014
c. Tarikh Akhir Jual (Sales Date To): 22 Dec 2014
d. Pejabat Pamir dan Jual (Exhibit and Sales Office): Unit Tender, Bahagian Ukur Bahan dan Pengurusan Kontrak, Tingkat Bawah, Ibu Pejabat, Jabatan Pengairan dan Saliran Malaysia, Jln. Sultan Salahuddin, 50626, Kuala Lumpur
e. Harga Dokumen Tender (Document Price)(RM): RM 10.00
f. Cara Bayaran (Mode of Payment): Wang Pos/Kiriman Pos/ Draf Bank
g. Bayar Kepada (Payable To):
KETUA PENGARAH JPS MALAYSIA
8. Lawatan Tapak (Site Visit): WAJIB HADIR UNTUK BELI DOKUMEN (COMPULSORY TO PURCHASE DOCUMENT)
a. Tarikh Lawatan Tapak (Site Visit Date): 15 Dec 2014
b. Waktu Lapor (Reporting Time): 2.30 PETANG
c. Pejabat Lapor (Reporting Office): Taklimat Wajib diadakan di Bilik Mesyuarat IFFRM, Bahagian Pengurusan Sumber Air dan Hidrologi, Jabatan Pengairan dan Saliran Malaysia, KM 7, Jalan Ampang, 68000 Ampang, Kuala Lumpur. (TEL: 03 4289540
9. Maklumat Tutup Tender (Closing Details):
a. Peti Tender (Tender Box): Unit Tender, Bahagian Ukur Bahan dan Pengurusan Kontrak, Tingkat Bawah, Ibu Pejabat, Jabatan Pengairan dan Saliran Malaysia, Jln. Sultan Salahuddin, 50626, Kuala Lumpur
b. Tarikh Tutup (Closing Date): 22 Dec 2014
c. Waktu Tutup (Closing Time): 12.00 TENGAHARI
10. Tarikh Keluar Iklan (Publication Date): 09 Dec 2014

Hanya penama syarikat di dalam Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), PUKONSA atau UPKJ sahaja boleh menghadiri lawatan tapak / sesi taklimat. Kontraktor / Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama PPK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ.


Hanya penama syarikat di dalam Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), PUKONSA atau UPKJ sahaja boleh membeli Dokumen Tender. Walau bagaimanapun, Penama syarikat boleh mewakilkan pegawai untuk membeli Dokumen Tender dan wakil tersebut hanya boleh mewakili satu (1) syarikat sahaja.